Sunday, March 01, 2009

ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ !!!


Φως των ματιών μου ,δεν σε είδα μα σε γνωρίζω τόσο καλά .
Δεν άκουσα τη φωνή σου ,μα μου είναι τόσο γνώριμη .
Δεν σε άγγιξα με την αφή μου αλλά γνωρίζω κάθε πτυχή του σώματός σου .
Η ανυπομονησία μου τεράστια !Παρ’όλα αυτά εσύ δεν βιάζεσαι .Περιμένεις το πλήρωμα του χρόνου .Το σοφότερο!!!
Η προσμονή γλυκιά .Η ανάσα σου σαν αχός από μακριά .
Σε περιμένω ,δεν σε άκουσα ,δεν σε είδα και όμως ξέρω πως θα’ρθεις .
Σε περιμένω όσο τίποτε άλλο στον κόσμο !!!
Έρχεσαι και το ξέρω .
Θα με κάνεις καλύτερο ,θα με γλυκάνεις ,θα με συντροφέψεις ,θα με κάνεις σοφότερο .
Σε περιμένω ,δεν μπορώ να κάνω τίποτε για σένα ,πριν από σένα .
Σε περιμένω κι είναι η προσμονή γλυκιά .
Όλα θα έχουν το δικό σου φως τότε .Όλοι εμείς ετερόφωτοι θα αντλούμε φως από σένα .
Αυτόφωτε άλλε μου εαυτέ ,κάνε με καλύτερο ,το αξίζεις .
Διδαξέ με για να σε διδάξω ,ενέπνευσέ με για
να σε εμπνεύσω !!!
Σε περιμένω …

Gianni9900

No comments: