Tuesday, March 31, 2009

ΓΙΑ ΣΕΝΑ


Να έβλεπες τη χαρά στα μάτια μου!!!
Τώρα πια σε νιώθω!!!
Στέλνεις τα μηνύματά σου
Και εγώ τα λαμβάνω .
Την ευχαρίστησή σου
Την δυσαρέσκειά σου .
Όλα μεγαλειώδη και τόσο απλά .
Με ένα μόνο άγγιγμα ,με μια σου μόνο κίνηση
Η χαρά μου είναι ανείπωτη .
Το επιζητώ και το θέλω κάθε στιγμή .
Είναι ο δίαυλος επικοινωνίας μας ,
Ο δικός μας κώδικας ,ο μοναδικός κώδικας .
Το μέλλον μου επιφυλάσσει τα καλύτερα .
Μου το προεξοφλείς από τώρα .
Και το ξέρω .
Είσαι μοναδικός !!!
Ζω μοναδικές στιγμές μαζί σου .
Απλές καθημερινές ,αλλά μοναδικές .
Όλο το θαύμα της φύσης μετουσιωμένο
Σε ένα προσωπάκι ,σε μια σου κίνηση !
Τρυφερό το άγγιγμά σου ,τρυφερή κι η καρδούλα σου .
Θέλω να με χωρέσει μέσα της από τώρα .
Θέλω να με νιώσεις από τώρα .
Όπως σε νιώθω κι εγώ !!!
Ζητάω πολλά ;
Είσαι πολύ μικρός για να μου τα προσφέρεις ;
Δεν πειράζει!!!
Θέλω να φανώ αντάξιος των περιστάσεων :
ΓΙΑ ΣΕΝΑ!!!
Να σου προσφέρω τη χαρά που μου προσφέρεις ,
Να ανταποκριθώ χτο χαμόγελό σου ,
Στις ανασφάλειές σου και στις αδυναμίες σου .
Πίστεψέ με , ΓΙΑ ΣΕΝΑ μπορώ !!!




Giannis9900

No comments: