Wednesday, March 18, 2009

who is who


Δεν διεκδικώ να γίνω χαλίφης στη θέση του χαλίφη .Δεν είμαι δημοσιογράφος και δεν επιζητώ την αίγλη αυτού του επαγγέλματος .
Μου φτάνει μόνο που έχω τη δυνατότητα με τα λίγα Ελληνικά που έμαθα στο σχολείο από τους άξιους δασκάλους μου ,να εκφέρω ανά πάσα στιγμή αυτό που νιώθω .Αυτό που με κατατρώγει ,αυτό που με προβληματίζει ,αυτό που με κάνει χαρούμενο και ευτυχισμένο .
Είναι το ιστολόγιό μου μια αποτύπωση της χαρμολύπης μου .Καθημερινά γράφω πράγματα πρωτίστως για να εξωτερικεύσω ,να τα βγάλω από μέσα μου ,να λυτρωθώ εγώ πρώτα .Να μην ζω υπό το βάρος των .
Κατά δεύτερο λόγο προσπαθώ να καταδείξω την άλλη πλευρά των ειδήσεων .Δεν είναι όλα lifestyle ,φύκια και μεταξωτές κορδέλες .Υπάρχουν ουσιαστικότερες ειδήσεις και αυτές είναι που θέλω να αναδείξω .
Το αν τα καταφέρνω ή όχι είναι ένα συμπέρασμα που θα το βγάλετε εσείς .Συλλέγω ειδήσεις από παντού και πάντα με τη δική μου κρίση τις αξιοποιώ και τις ιεραρχώ .Σε πολλά θα διαφωνείτε με τα γραφόμενά μου ,όμως καλώς κάνετε και αυτό είναι το βαθύτερο νόημα του Πολιτεύματός μας .
Δεν είμαι πάντα σωστός στις κρίσεις μου ,αυτό είναι βέβαιο ,προσπαθώ όμως πάντα να είμαι μακριά από συμφέροντα και προκαταλήψεις .Από κάθε τύπου αγκυλώσεις .
Η επαγγελματική μου ιδιότητα και το γνωστικό μου αντικείμενο είναι άλλο και το blogging για μένα πέρα από χόμπι είναι μια βαθύτερη ανάγκη για επικοινωνία ,να ακουστεί η φωνή και η γνώμη μου στα πέρατα της γης .Χωρίς να φωνάζω ,χωρίς να ουρλιάζω .Να γράφω τα πράγματα ως έχουνε και έτσι απλά να αναγιγνώσκονται .
Συγχωρέστε τα τυχόν λάθη και παραλείψεις μου .Παλεύω πάντα για το καλύτερο με όπλο την υπομονή και την επιμονή .
Σας ευχαριστώ για την υπομονή σας και για την ανοχή σας απέναντι στο πρόσωπό μου .

P .S . Με το θάρρος προς εσάς τους ανά τω κόσμω ανγνώστες του ιστολογίου επιζητώ την συμμετοχή σας στα << δρώμενα >> του blog μας.Στείλτε λοιπόν και εσείς τα άρθρα σας και τις ειδήσεις ,τις αανλύσεις σας και τις απόψεις σας επί παντός επιστητού στην ηλεκτρονική δ/νση του blog :
giannis9900@gmail.com .
Οι γνώμες σας και οι απόψεις σας θα δημοσιευθούν είτε είναι επώνυμες είτε με ψευδώνυμο .Φτάνει μόνο να μην είναι υβριστικές και προσβλητικές για τον οιονδήποτε .


Giannis9900

No comments: