Tuesday, March 03, 2009

ΔΩΡΟ ΖΩΗΣ


Η μορφή σου άστραψε κυριολεκτικά μπροστά μου !
Ο κόσμος μου πλήθυνε και ομόρφυνε .Έγινε ουσιαστικότερος με αρχή και τέλος .
Με νόημα !!!
Το χαμόγελό σου με πλημμύρισε .Τα σπινθηροβόλα μάτια σου τα λάτρεψα από την πρώτη στιγμή .
<<Αγκάλιασα και εγώ για πρώτη φορά την τύχη μου>> ,σκέφτηκα .
Το περιβάλλον σκοτεινό ,αλλά σε διέκρινα .
Το μεγαλείο σου ,την άφθαρτη χωρίς φτιασίδια ομορφιά σου .
Τι κι αν τα μάτια μου δεν είναι γαλανά ,τα είδαν όλα !
Μοναδικός ,ιδανικός ,ακριβοδίκαιος άνθρωπος καθώς είσαι τα έκανες όλα μοναδικά ,τελετουργικά και ακριβά .
Γλυκιά ανάμνηση για το τώρα ,μοναδική στιγμή για το τότε !!!
Αγκάλιασα την τύχη μου και μ’αγκάλιασε κι αυτή !!!
Και εγένετω φως !!!
Η ύπαρξή σου δώρο ζωής για μένα και όχι το στερνό που θα λάβω από σένα .
Συνέχισε να χαρίζεις στην ζωή μου την ακτινοβολία σου .Φώτισε τον κόσμο μου , τον κόσμο όλο .
Όλος ο κόσμος ομορφότερος και εσύ κομμάτι του …

Giannis9900

No comments: