Tuesday, March 17, 2009

Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΨΗΛΑ


Περπάτησα σκυφτός ,έψαχνα να βρω την τύχη μου
Στα πλακάκια του πεζοδρομίου .
Δεν είχα χρόνο να κοιτάξω αριστερά και δεξιά .
Δεν είχα χρόνο να κοιτάξω πάνω !
Εγώ κι ο εαυτός μου !!!
Εγώ και το σύμπαν ολάκερο .
Δεν συνωμότησε ακόμη υπέρ μου .,σκέφτηκα .
Θα περιμένω θα έρθει και η ώρα μου .
Έως τότε τι;
Θα βρω τις απαντήσεις στα πλακάκια ;
Θα μου δώσουν την λύση;
Που είναι οι λύσεις ;
Ποια είναι τα εν γένει προβλήματά μας ;
Μήπως θα πρέπει να τα ονοματίσουμε πρώτα ,
Για να βρούμε το γιατρικό τους ;
Γιατρός στον εαυτό του ο καθείς !
Η διάγνωση δύσκολη .
Θέλει εσωστρέφεια ,θέλει μοναξιά ,θέλει πόνο.
Τα πλακάκια δεν λένε τίποτε .
Ή μάλλον λένε πολλά .
Σήκωσε το κεφάλι σου
Δες την ζωή στα μάτια !
Άδραξε τις στιγμές ,νιώσε το παρόν .
Καν’το οδηγό σου για το μέλλον .
Επένδυσε στις διαπροσωπικές σχέσεις
Και περίμενε !!!
Μόνος σου δεν μπορείς .
Η κατάλληλη ώρα θα έρθει
Και θα την φέρει το κατάλληλο άτομο .
Άδραξε τον περίγυρό σου .
Φτιάξε εσύ το δένδρο των σχεσεών σου .
Δως του νέα κλαριά ,υγιή ,δυνατά και στέρεα .
Θα ανέβεις πάνω τους και θα σε κρατήσουν
Θα σε στηρίξουν και θα σε ανεχτούν .
Ο πλουραλισμός των απόψεων θα σε κάνει σοφότερο
Θα βρεις άλλους δρόμους σκέψης .
Άλλες ατραπούς διαφυγής .
Εσύ διαλέγεις κατά το δοκούν .
Εσύ απορρίπτεις !Αυτή η εξουσία είναι ακόμη στα χέρια σου .
Σήκωσε τα μάτια από τα πλακάκια
Και κοίταξε τους ανθρώπους στα μάτια
Όρθωσε το ανάστημα σου και φώναξε
Τις δυνατότητές σου και τα χαρίσματά σου .
Δεν σε απορρίπτει κανείς !!!
Κάποιος θα σε διαλέξει …
Κάποιος θα μαγευτεί από την αύρα σου .
Πλούτισε το δέντρο σου με νέα κλαδιά ,με νέα φύλλα .
Καθένα και διαφορετικό ,και όλα χρειαζούμενα .
Η τελική νίκη είναι δική σου .
Η επιμονή σου θα σε ανταμείψει .
Η αξία σου θα φανεί σε βάθος χρόνου !!!
Άσε τα πλακάκια ,δεν είναι για σένα ,
ΕΣΥ μπορείς !!!
Εσύ καταφέρνεις τα ακατόρθωτα ,ποιος σε σταματάει;
Όλα είναι ρόδινα ,αρκεί να τα δεις ρόδινα .
Η ζωή είναι ψηλά ,
Σήκωσε τα μάτια σου να την αντικρίσεις …



Giannis9900

No comments: